Výrobci / značky
Akční nabídky
Novinky
Sedací vaky Chomutovsko

V naši prodejně RODEX ve ŠKOLNÍ 21, CHOMUTOV, můžete vyzkoušet sedací pytle a vaky. Sedací vaky v ústeckem kraji, pytle na válení, sedací polštáře, designové sedací vaky. Spádová oblast Kadaň, Klášterec, Chomutov,...

více
Čištění sedacích pytlů

Čištění sedacích pytlů Patříte mezi nové majitele sedacích vaků či taburetů a hledáte informace jak o tento typ bytových doplňků pečovat pro zachování čistoty a stálosti barev? Nejen pro vás, ale...

více
Úvod Dodání zboží Reklamační řád

Reklamační řád

Reklamace

1. Jestliže se během záruční doby (24 měsíců) vyskytnou závady vzniklé výrobou nebo vadami materiálu, má zákazník právo na reklamaci.

2. Vyjádření k reklamaci zákazník obdrží do 30 dnů ode dne, kdy firma provozovatel převezme reklamované zboží a správně vyplněný reklamační list.

3. Dopravní náklady na vrácení zboží hradí v plné výši zákazník. V případě uznání reklamace mu tyto náklady budou firmou Neolux.cz uhrazeny.

4. Za odborné posouzení reklamací a jejich vyřízení ručí firma provozovatel.

5. Vyřízení reklamace se uskuteční následovně:
a.     oprava zboží
b.     výměna zboží
c.     dobropis

6. Při přebírání zboží od provozovatele nebo spediční služby je zákazník POVINEN ihned zboží zkontrolovat. Při zjevných známkách poškození zásilky (balíku) DOPORUČUJEME zásilku od distributora NEPŘEVZÍT a vyplnit reklamační doklad.

V případě Toptransu, InTime: neprodleně informujte o stavu zboží náš e-shop

7. Mechanické poškození nebo vady způsobené neodborným zacházením nebudou brány jako důvody k reklamaci.

8. Při vrácení reklamovaného zboží požaduje následující: reklamované zboží musí být vráceno ve stavu v jakém bylo dodáno, jinak nebude reklamace uznána.

9. Je-li zboží v takovém stavu, že je třeba objednat zboží nové, odpovídá lhůta na vyřízení reklamace běžným dodacím lhůtám jednotlivých výrobků.

10. Nedílnou součástí reklamačního řádu je řádně vyplněný reklamační list.

Dne 1.11.2010